Hotel U Nás***, Bratrouchov - Krkonoše

Hotel U Nás***, Bratrouchov - Krkonoše > Přidat hodnocení

Napsat hodnocení

Zrušit hodnocení Nastavit hodnocení na jednu hvězdičku (nejhorší) Nastavit hodnocení na dvě hvězdičky Nastavit hodnocení na tři hvězdičky Nastavit hodnocení na čtyři hvězdičky Nastavit hodnocení na pět hvězdiček Nastavit hodnocení na šest hvězdiček Nastavit hodnocení na sedm hvězdiček Nastavit hodnocení na osm hvězdiček Nastavit hodnocení na devět hvězdiček Nastavit hodnocení na deset hvězdiček (nelepší)




Jméno/Přezdívka: Dáša
Hodnocení: 0
Čas: 2016-03-24 10:34:45.224
Dobrý den, chtěla bych také přispět hodnocením na pobyt v hotelu. Byli jsme tam ubytováni na prodloužený víkend na 3 noci, společně s 2 dospělými dětmi a jejich partnery v únoru 2016.Píši tento příspěvek za celou rodinu. Již jsme několik takových pobytů v poslední době absolvovali, ale tento byl ze všech nej nej, prostě super. Co se týče stravování, to bylo prostě perfektní, ochota personálu úžasná, podávaná jídla velice chutná a bohatý výběr. Ubytování pěkné a služby co se týče balnea, zábalů atd. vše v naprostém pořádku, ve všem nám vyšli na recepci vstříc. Pobyt v tomto hotelu vřele doporučuji, byli jsme moc spokojeni a nemáme co bychom mohli vytknout. Hotelu přeji jen tak dále. S pozdravem
Jméno/Přezdívka: to je jedno
Hodnocení: 0
Čas: 2014-08-19 15:43:03.566
To co se píše v nabídce, lépe řečeno v propagačním materíálu, není zdaleka pravda. Hotel jsme navštívili, ubytování - poněkud starší vybavení pokojů, vířivka, netvrdím, že špatná, ale také nic moc. Ale co byla největší katastrofa byla restaurace !!!!!! Odpolední kávu nám přinesla servírka (rádoby servírka) na dvakrát to znamená nejprve jeden šálek a pak druhý (dva najednou unést neuměla). Největší katastrofa byla večeře. Slibovaný kulinářský zážitek se nekonal a ani konat nemohl, seděli jsme totiž 40 minut bez naprostého povšimnutí servírky nebo číšnika ! Poté nám došla trpělivost a jeli jsme se najizt do jiného hotelu do poměrně vzdálené Jilemnice. ˇMyslíme si, že vše je o personálu a ten profesionální skutečně nebyl.
Jméno/Přezdívka: Venca Ptaku z Wilsonaku
Hodnocení: 0
Čas: 2013-07-02 20:22:57.46
na toto Vám velmi rád odpovím,myslím že zaměstnanci v oboru gastro se chovají stejně jako se majitelé a chovají k nim,jestliže ani po 14 dnech nemáte smlouvu a nakonec zjistíte že nejste ani přihlášen určitě to na chuti a elanu do práce nepřidá,další věc kuchař v tomto zařízení začína snídaní,pak si dá haldu nadobí před obědy a opět to nadobí pokud stihne přípravu na večeře má vyhráno ,nasledují večeře po kterých jak asi tušíte halda nadobí a kopletní uklid celé kuchyně včetně podlah,tak jestli mate ještě pocit že nezájem o gastro pramení v kuchyni tak věřte že tomu tak není,ryba smrdí od hlavy, to že majitelé požadují nemyslné jídelní lístky a kuchař je nedokáže usměrnit je velmi smutné má jen dvě možnosti odejít a nebo dělat že nic nevidí
Jméno/Přezdívka: Anonymní
Hodnocení: 0
Čas: 2012-12-21 14:31:20.727
Při příjezdu na recepci nikdo....z menu jsme po celou dobu pobytu nedostaly roastbeeaf ani dančí steak a věru ani buřty na pivu.Od soboty nebylo pivo Plzen...,nu ani velmi sladká svíčková neumocnila náš zážitek.Do balnea se dostat je zážitek,když je hotel kapacitně předimenzováno.Župany byly cítí kouřem ,tak tedy využijem alespon masáže,tak trochu na nás zapomněli...Myslím , že takto se dnes v oboru gastronomie opravdu nepodniká.
HOT-LINE: 731 495 820